(31 January) Arendal Titans U14 Lag
Arrangør:
Arendal Titans
Tid
Sted
avlyst på grunn av nytt smitte tiltak (25.01.21)
Arendal Titans er vert for 31.Januray turneringen, og klubben trenger foreldre for å være vertskap for turneringen.
Turneringsregistrering
en person vil være dedikert stå ved hovedinngangen med adgangskortet for folk å forlate og komme inn. Personen vil være ansvarlig for å samle inn kontaktinformasjon via (Digital Besøksregistrering) og har fullført Koronavettkurs . Personen vil instruere trenere og lag om å bruke trappene ned til garderoben og banene (ikke tillate bruk av heiser) og foreldrene blir i hovedetasjen og observerte kamper. Arendal Titans Vipps Informasjon vil bli gitt for å samle inn betaling fra travaling klubbtrenere for Kampleder dommer eller dommeravgift. Trykte kvitteringer vil være tilgjengelige når betalingen er bekreftet
Tidtakeren
Tidtakeren er ansvarlig for å kontrollere spilletiden og indikere utløpet av hver periode. Tidtakeren skal kun stanse kampklokke ved slutt på en periode.
Sekretæren
Sekretæren er ansvarlig for å føre innbytte på et innbytteskjema.
Sekretæren skal også vise hvilket lag som skal tildeles ballen for et innkast etter regelen om vekslende ballbesittelse ved å angi dette med en pil som peker mot kurven til motstanderlaget.
Velg en posisjon du vil støtte turneringen med, og send forespørsel via e-post til leder@arendaltitans.no
(Klubbleder Jesse Lee Krombel vil alltid være tilgjengelig under turneringen for å hjelpe og hjelpe deg)
- innesko
- stor full vannflaske
- mat pakke
- håndrensemiddel
Kommentarer
Du må logge inn for å poste i veggen.